Danmarks Jægerforbund online

I Danmarks Jægerforbund har vi en række digitale medier - blandt andet vores hjemmeside og profiler på de sociale medier. Med vores tilstedeværelse her, følger en række retningslinjer for brug og færden i vores digitale univers. Dem finder du på disse sider.

I Danmarks Jægerforbund producerer vi meget forskelligt indhold, som primært er henvendt til vores medlemmer og tillidsfolk, men som kan være relevante for en bred skare af naturinteresserede danskere. Det kan være videoer, artikler og billeder. Brug og videredistribuering af vores materiale er underlagt en række regler, som du kan læse om her.

Vi er medlem af Danske Medier og retningslinjerne er udarbejdet af dem. Danske Medier er en brancheforening for private professionelle danske medier og udgivere. Du kan læse mere om foreningen her.

Danmarks Jægerforbund er også tilstede på en række sociale medier. Der indgår vi i en dialog med vores følgere og deler opdateringer fra vores arbejde og dagligdag, som en af Danmarks største grønne organisationer. Med vores tilstedeværelse på de sociale medier følger også en række retningslinjer, som er skabt for at sikre et konstruktivt debatmiljø, som alle har lyst til at deltage i. Du kan læse vores retningslinjer her.

Vi har også en række retningslinjer for god citatskik, hvis du citerer fra vores artikler og andet indhold på siden. Dem finder du her.