Månedens Foto

I Danmarks Jægerforbund elsker vi oplevelser med jagt og natur. Og vi elsker at se jeres billeder om jagt og natur. Derfor har webredaktionen og Jæger sat en konkurrence om månedens foto i søen. Der er præmier hver måned og en ekstra stor godte til Årets Foto. Læs mere om konkurrencen og reglerne her.

For at deltage i konkurrencen "Månedens foto" skal du dele dit flotteste billede med os. Du kan hver måned vinde en lækker håndkikkert fra Hawke, sponsoreret af Guntex. Alle månedens foto deltager også i konkurrencen om årets foto, hvor du kan vinde et gavekort på 10.000 kroner til en af Jaguar Gruppens butikker, der er spredt ud over hele Danmark.

Månedens og årets foto vil også blive trykt i Jæger, så vær opmærksom på at du skal sende billedet til os i høj opløsning. Som tommelfingerregel skal et billede minimum fylde 1mb for at kunne trykkes i bladet.

For at deltage i konkurrencen skal du maile det til os med emnet "månedens foto". Pga. kravene til kvaliteten er det nødvendigt, at vi modtager billedet på mail. Du skal selvfølgelig selv have taget billedet, og det skal på en eller anden måde relatere sig til emnerne natur og jagt. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk