Hvis magasinet Jæger udebliver

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du magasinet Jæger 9 gange om året. Her kan du se, hvad du skal gøre, hvis du ikke har modtaget Jæger.

Magasinet Jæger udsendes i cirka 72.000 eksemplarer 9 gange om året.

Jæger er et populært magasin, som mange af DJ’s medlemmer sætter stor pris på at læse. Derfor er det naturligvis ærgerligt, hvis Jæger ikke lander i postkassen, som forventet. Men det kan desværre ske. Læs her, hvad du skal gøre, hvis Jæger udebliver.

Hvornår udkommer Jæger?

I 2024 udkommer Jæger ud fra følgende plan:

Jæger nr. 1
Omdeles fra tirsdag den 2. januar til og med mandag den 8. januar

Jæger nr. 2
Omdeles fra mandag den 12. februar til og med fredag den 16. februar

Jæger nr. 3
Omdeles fra torsdag den 21. marts til og med onsdag den 27. marts

Jæger nr. 4
Omdeles fra mandag den 29. april til og med fredag den 3. maj

Jæger nr. 5
Omdeles fra mandag den 10. juni til og med fredag den 14. juni

Jæger nr. 6
Omdeles fra mandag den 29. juli til og med fredag den 2. august

Jæger nr. 7
Omdeles fra mandag den 2. september til og med fredag den 6. september

Jæger nr. 8
Omdeles fra mandag den 14. oktober til og med fredag den 18. oktober

Jæger nr. 9
Omdeles fra mandag den 25. november til og med fredag den 29. november

Jæger nr. 1 2025
Omdeles fra mandag den 6. januar til og med fredag den 10. januar 2025

Hvis du ikke modtager Jæger senest på den dato, der er vist som sidste distributionsdag i den pågældende udgave, så skal du kontakte Medlemsservice på medl@jaegerne.dk og lave en reklamation.

Hvordan leveres Jæger?

Magasinet Jæger distribueres med PostNord. PostNord har ret til at bruge op til 5 hverdage på levering landet over.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået Jæger?

Skulle magasinet Jæger mod forventning ikke ligge i din postkasse senest på sidste leveringsdag som angivet ovenfor, så giv besked pr. mail til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk, der vil sørge for, at du får tilsendt et eksemplar.

I e-mailen skal du skrive:

Navn
Medlemsnummer
Adresse
Telefonnummer
Evt. bemærkninger omkring reklamationen.
Alternativt kan du ringe ind til os - husk at have dit medlemsnummer klar, når du ringer ind. Du kan også sende en sms - læs mere om hvordan du gør.

Hvad sker der, når du laver en reklamation?
Når du laver en reklamation over manglende levering af Jæger, vil Medlemsservice sørge at du får et nyt eksemplar af Jæger sendt med PostNord.

Hvorfor er det vigtigt at du reklamerer

Fra Jægerforbundets side er der stor fokus på, at du skal være tilfreds med dit medlemskab, og du skal selvfølgelige have dit Jæger til tiden.

Men vi kan kun afhjælpe problemer, vi ved eksisterer, så kontakt os hvis du oplever, at du ikke modtager Jæger til tiden – derved hjælper du både os og dig selv.