Flugtskydningskoordinator

Finn Hansen

4750 Lundby

Tlf. 21 49 59 34 Mail: klfb@mail.dk

Beretning fra Flugtskydningskoordinator kreds 6.
Til kredsmøde d.17-06-2021

Kvalifikationsskydning d 24-05-2020 Der blev ikke afholdt kvalifikationsskydning på Idalund jagtforenings skydebane d.24.05.2020 på grund af corona men håber der bliver holdt kvalifikationsskydning på Idalund jagtforenings skydebane d.30.05.2021 Kvalifikationsskydning i Compak Sporting Sporting blev lagt sammen med kreds 7 fordi der er for lidt deltager i kreds 6 og den blev også aflyst. Mobile Skydevogn Skydevognen har været udlånt til jagt foreninger 3 gange 1 gang til Møns jagtforening og en gang til Tybjerg Og en gang til Ulvsund jagtforening. Haglprøver 2020 Vi har holdt 10 haglprøver i kredsen i år 2020 og vi havde 479 jægere op til haglprøve, 25 er udeblevet og der var 185 dumpede og 269 bestod og der var hovedsaglig på skydningen de dumpede, kunne ikke ramme lerduerne og der var et lille antal på geværbetjening der dumpede. Og der er planlagt 13 prøver i 2021 den først prøve er aflyst, så vi må se hvor meget der bliver aflyst.