Temakonkurrencer 2023

I hver udgave af Jæger 2023 har du mulighed for at vinde en fantastisk præmie fra én af vores mange samarbejdspartner. Svarerne kan du finde i Temasiderne, her på vores hjemmeside eller i appen Jæger.

Det eneste du skal gøre er, at besvare månedens spørgsmål og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og dit medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden tidsfristens udløb. Månedens spørgsmål og tidsfristen kan du se i det aktuelle Jæger. Konkurrencen kører sideløbende i magasinet Jæger, på Danmarks Jægerforbunds Facebook  og på vores Instagram. Du får ét lod for hver platform du deltager på og kan derfor max få 3 lodder i puljen.

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning i slutningen af hver måned og får direkte besked, samt offentliggøres på vores Facebook, Instagram og her på hjemmesiden. Du skal være medlem af jægerforbundet for at deltage i konkurrencen og vil derfor skulle oplyse dit medlemsnummer for at modtage præmien. Ansatte hos Danmarks Jægerforbund kan ikke deltage i konkurrencen.

Vind i februar:

Infiray Affo AP13 Termisk Spotter

• 13 mm Linse, Wifi og 32GB Hukommelse hvorpå du kan lagre både billeder og video
  • Er Infirays entry-level termiske spotter. Sensoren en opløsning på 256x192 pixels med en pixel pitch på 12um
  • Til overførsel af billeder og video benyttes den indbyggede WiFi-funktion, eller også tilsluttes den PC eller Mac, ved hjælp af det medfølgende USB-C kabel, der også benyttes til opladning af spotteren
  • Værdi kr. 5.999,-
  • Sponsoreret af Østjysk Våbenhandel A/S

Det eneste du skal gøre er at besvare spørgsmålet nedenfor og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer samt medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden 28. februar kl. 09.00:

Vind i januar:

Leupold BX - 4 Pro Guide 8x42 HD kikkert

• 123 m synsfelt på 1000 m, vægt 663 g, højde 14,2 cm
  • Professional – Grade Optical System for total randskarp­hed, uovertruffen lystransmission, kontrast og reduktion af modlys blænde der skal til for at vurdere et trofæ på lange afstande
  • 123 m synsfelt på 1000 m, vægt 663 g, højde 14,2 cm
  • Værdi kr. 7999
  • Sponsoreret af HG Agencies

Det eneste du skal gøre er at besvare spørgsmålet nedenfor og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer samt medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden 31. januar kl. 09.00:

Find det rigtige svar her.
Vinderen af denne konkurrence er udtrukket. Vi ønsker Ian Gottlieb stort tillykke med kikkerten.