Offentliggjort den: 03. november 2020

Duelighedsprøven 2021, jagthorn

Praktisk info om duelighedsprøven for 2021 i jagthorn, som afholdes i Kalundborg.

Duelighedsprøven 2021 for jagthorn bliver afholdt søndag den 21. marts 2021 kl. 1000 på "skolen på Herredsåsen", Klostermarksvej 175, 4400 Kalundborg med Raklev jagtforening som tovholder. Medlemmer af Danmarks jægerforbund samt IKKE medlemmer, der spiller jagthorn er meget velkomne.
I bladet "Jæger" - februar og marts - kan man læse alt om duelighedsprøven, samt her på hjemmesiden - jægerforbundet.dk

Håber på stort fremmøde på trods af Covid-19 situationen. Vi vil gøre alt for at gennemføre prøven.

"Horn op" og klø på!

Med horn hilsen