Offentliggjort den: 13. marts 2020

Arrangementer aflyses
i kreds 7

Både inden- og udendørs arrangementer i regi af kreds 7 aflyses resten af marts måned.

Kredsbestyrelsen i kreds 7 har besluttet at vi aflyser alle arrangementer i regi af kreds 7 frem til udgangen af marts måned. Dette gælder både indendørs og udendørs aktiviteter.

Vi bakker dermed op om myndighedernes og Danmarks Jægerforbunds anbefaling. Koordinatorerne, kredsbestyrelsen og jeg kan kontaktes ved spørgsmål.

Pas på jer selv og hinanden. Vi håber at alle de tiltag der tages i disse dage er med til at perioden for aflysninger bliver kort.

God weekend
Hans Henrik Madsen