Offentliggjort den: 09. december 2021

Aflysning af Jægerfestival 2022

Det er desværre ikke er realistisk at gennemføre Jægerfestival 2022 i Kreds 2. Ideen tages op igen, når tiden er den rette.

Tekst: Steffen Toft Jensen, Kredsformand, Kreds 2

Kredsbestyrelsen og styregruppen bag Jægerfestival har i fællesskab nu måtte erkende, at det desværre ikke er realistisk at gennemføre Jægerfestival 2022. Dette har været en svær beslutning for alle involverede. Især Jeanet Knak Fraser og Ole Rønnow skal have stor ros for deres ambitiøse og utrættelige arbejde i styregruppen, men tiden har desværre vist sig ikke at være til en storstilet jægerfestival, hvor formålet var at indsamle støttebeløb til Knæk Cancer fra os midt- og vestjyske jægere.

Det ligger en flot drejebog for arrangementet, som igen vil blive taget frem, når tiden er den rette.