Offentliggjort den: 28. februar 2020

Mød formandskandidaterne

Kom og lær de to kandidater bedre at kende, når der afholdes valgmøder rundt om i landet. Der afholdes i alt fire valgmøder, og alle er velkomne.

I juni 2020 er der valg til formandsposten i Danmarks Jægerforbund. Valget står imellem de to kandidater Claus Lind Christensen og Jesper Lindgaard.

Kom og lær de to kandidater bedre at kende, når der i løbet af april og maj afholdes valgmøder fire forskellige steder i landet. Efter en kort præsentation fra hver af de to kandidater vil der være mulighed for at stille spørgsmål fra salen. Mødet ledes af Henrik Frost Rasmussen, næstformand i Danmarks Jægerforbund.

Valgmøderne foregår på følgende steder:

• Ringsted, Scandic
    29. april kl. 19.00-21.00

• Aars, Kimbrerkroen
    6. maj kl. 19.00-21.00

• Billund, Hotel Svanen
    7. maj kl. 19.00-21.00

• Odense, Dalum Landbrugsskole
    20. maj kl. 19.00-21.00

Alle er velkomne og tilmelding er ikke nødvendig. Der vil blive serveret en kop kaffe undervejs.