Offentliggjort den: 13. august 2020

DJ på jagt med Nak & Æd

Torsdag aften på DR 1 skulle Jørgen og Nikolaj fra Nak & Æd på jagt efter en råbuk på Djursland. Jagtfaglig chef i Danmarks Jægerforbund var med på jagten.

Tekst: Torsten Lind Søndergaard
Foto: DR

Hvis du tændte for dit fjernsyn torsdag aften kl. 20 på DR1, kunne du se afsnit syv af denne sæsons Nak & Æd. I de tidligere udsendelser i år har makkerparret Jørgen Skovbo og Nikolaj Kirk været blandt andet i Sverige, Irland og Mauritius. I aftenens udsendelse er turen kommet til Djursland.

Her går jagten ind på en råbuk, og til at hjælpe sig har de Niels Søndergaard, der er jagtfaglig chef i Danmarks Jægerforbund.

Nåede du ikke at  se udsendelsen, så fortvivl ikke. Du kan nemlig gense den her på DR’s hjemmeside.