Sikkerheds materiale

Foto af: Torben Bagh
Skrevet af: Henrik Kragh, 27. april 2017

Som det sikkert allerede er mange af Jer bekendt, har Dansk Jagtforsikring A/S igennem mange år været leverandør af sikkerheds materiale til danske jægere.

Nu hvor vores jagtforsikring igennem jagttegnet er overtaget af Tryg A/S, har vi fået en udfordring. Der var ved overgangen af forsikring til Tryg A/S ingen løsning for levering af sikkerhedsmaterialet, derfor har bestyrelsen i vores tidligere forsikringsselskab Dansk Jagtforsikring A/S besluttet at hjælpe til.

Hovedbestyrelsesmedlem Leif Bach udtaler:

"Jeg har i gennem min tid i bestyrelsen i Dansk Jagtforsikring A/S været ansvarlig for sikkerhedsudstyret. En spændende opgave der er vokset år for år, hvor vi i starten havde ca 200/250 bestillinger om året, til i dag at have 2000 bestiller om året. I starten af maj måned, mødes parter fra Dansk Jagtforsikring A/S, Naturstyrelsen, Tryg A/S og Danmarks Jægerforbund, med henblik på at finde en fremtidig løsning vedrørende sikkerheds materialet".

Der findes stadig en del sikkerheds materiale tilbage fra samarbejdet med Dansk Jagtforsikring A/S, dette stilles nu til rådighed på samme betingelser som tidligere.

Læs mere her.