Offentliggjort den: 14. september 2017

Kom på Jagt Camp i efterårsferien

Skal dit barn have en god oplevelse i jagtens verden, så har I nu muligheden for en fantastisk oplevelse. Danmarks Jægerforbund afholder i efterårsferien Jagt Camp for unge. Der er stadig åbent for tilmelding. Tilmeldingen sker via dette link: læs mere her

Efterårscamp 2017 i Nordjylland

Oplevelser i efterårsferien - Kom og lær om grundlæggende jagtteknik gennem oplevelser og praktisk arbejde.

Indhold: Lejrliv, introduktion til vildtbiologi og behandling af det skudte vildt, lige fra det bliver skudt, til det serveres som aftensmad, hvordan man gebærder sig på efterårets fællesjagter. Vi overnatter primitivt og tilbereder vores mad over bål. Vildtet tilberedes efter spændende ungdommelige opskrifter.

På kurset deltager en masse unge mennesker med den samme interesse – jagt. Der knyttes venskaber på tværs af jagtforeninger og landsdele.

Deltag i denne camp og mød nye venner med samme interesse som dig.

Målgruppe: Kommende jægere i alderen 13-15 år.

Pris: Medlemmer af juniorjægerklubben: 700,- kr.  -  Ikke-medlemmer: 800,- kr. Prisen er inkl. undervisning, undervisningsmaterialer og forplejning.

Husk! barnet skal være medlem af juniorjægerklubben for at få rabatten - det er barnets medlemsnummer som bruges til tilmeldingen.

Sted: Fun-Parks, Minkvej 10, 9850 Hirtshals

Campleder: Marthin Nygaard, Danmarks Jægerforbund

Det bliver endnu et fantastisk efterår i jagtens tegn for de 13 - 15-årige, der tilmelder sig Danmarks Jægerforbunds Efterårs Camp.

Lejrene, der er foregår på Sjælland, Fyn, Kalø og Nordjylland, er fyldt med jagtoplevelser og lejrliv:

Det er tre dage, hvor du er sammen med andre jagtinteresserede unge, oplever godt kammeratskab, får erfaring med forskellige jagtformer, sover under åben himmel, laver mad over bål og selvfølgeligt får en ordentlig en på naturopleveren.

Lejrene ledes af engagerede og vidende frivillige, der brænder for at komme ud i naturen sammen med dig.

Der vil være få forskelle i tilbuddene alt efter mulighederne på den enkelte camp. Du kan læse mere om de enkelte camps, se priserne og tilmelde dig her.

Vi glæder os til at komme på lejr med dig!