Offentliggjort den: 20. november 2016

Vi søger to koordinatorer

Er du vores nye Buekoordinator?

Vores gode og dygtige Buekoordinator Morten Kærskov, har valgt at trække sig tilbage fra posten, som koordinator i vores kreds. Derfor leder vi lige nu efter hans afløser.

Lidt om opgaven:

Buejagten er en af de nyeste grene i vores kreds og som koordinator får du derfor stor mulighed for at udbrede kendskabet og aktiviteterne i kredsen.

Ud over at du bliver  kontaktled mellem kredsen og hovedbestyrelsens udvalg, er din opgave at du, sammen med kredsbestyrelsen skal arbejde for at, fremme interessen for lokale aktiviteter, samt at der i kredsen er størst mulig dækning af aktiviteter. Aktiviteterne får du ansvaret for bliver afholdt. Aktiviteterne  kan ske i samarbejde med en eller flere Jægerråd/eller foreninger. Du får udover dette mulighed for at udpege  hjælpere til de forskellige aktiviteter. Økonomien hertil afholdes af kredsen.

Der afholdes 2 møder årligt med fagudvalget og 2 møder i Kredsen, hvor du har mulighed for at holde dig orienteret og være med til at præge  dit eget område. Derudover deltager koordinatorerne i Kredsens Årsmøde  for at besvare eventuelle spørgsmål vedr. aktiviteter inden for området.

Lidt om dig:

Du skal først og fremmest have lyst til at være på holdet. opgaven, som er en utrolig spændende og givende post. Derudover  er det en fordel hvis  du:

• Er en god igangsætter, men også kan afslutte en opgave
  • Har gode samarbejdsevner, mensamtidig kan arbejde selvstændigt.
  • Har kendskab til området i forvejen
  • Har it-kundskaber på brugerniveau (der er en del kontakt frem og tilbage)
  • Kan holde flere opgaver i luften på én gang og også lande dem.

Vil du vide mere så kontakt:

Hvis du vil høre mere om posten er du velkommen til at kontakte Leif Bach, Grethe Jakobsen eller Morten Kærskov for yderligere.

Send din ansøgning med lidt om din baggrund og hvad din motivation er for at blive vores nye Buekoordinator til:

Kredsbestyrelsen Danmarks Jægerforbund Kreds 1

att: Grethesnypost@gmail.com

Mærket: Buekoordinator.

-------------------------------------------------------------------------------

Holdspiller(e) søges til vores kommunikationsteam.

Web, nyhedsbreve og Facebook.

Det er de kommunikationsredskaber vi benytter os af ud over mail i Kreds 1. Ved udgangen af denne periode har vores webkoordinator valgt at stoppe og det har fået Kredsbestyrelsen til at tænke nyt i forhold til denne opgave, da området har udviklet sig voldsomt over de seneste 2 år.

Derfor søger vi en holdspiller eller 2, der kan indgå i et team, som kan løfte kommunikationen i vores kreds.

Opgaven er ny, og du vil derfor fra starten kunne være med til at præge den. Dog vil der i samarbejde med Kredsbestyrelsen blive sat retning på opgaven.

Opgaven indeholder ud over udviklingsdelen også en driftsfase, som du skal være parat til at gå ind i efterfølgende.

Dine kompetencer:

• Du brænder for at skabe den bedste form for kommunikation til fordel for jægerne i Kredsen
  • Du har lyst til at indgå i et team på tværs af kredsen.
  • Du kan arbejde med web, nyhedsbreve eller facebook eller alle tre dele.
  • Du har flair for helheder men er også detaljeorienteret.
  • Du har gode samarbejds- og kommunikationsegenskaber
  • Du må gerne kunne noget med det grafiske/billeder
  • Du har kendskab til vores kreds, eller større dele af den
  • Du er en del af jægernes verden, eller som minimum har kendskab til den.

Du kommer til at indgå i et team med HB-medlem, Kredsformand og Kredsbestyrelse, men skal også have brillerne vendt ud mod foreningerne, for at styrke sammenhængskraften i Kredsen.

Vil du vide mere så kontakt:

Kredsformand Grethe Jakobsen eller (HB-medlem Leif Bach)

Sådan søger du:

Send en motiveret ansøgning som er mærket "Holdspiller" til:

Kredsbestyrelsen Danmarks Jægerforbund Kreds 1

att: Grethesnypost@gmail.com