Få indflydelse, indsigt og interessefællesskab - bliv medlem.

Læs om alle fordelene ved et medlemskab her

Er du allerede medlem og ønsker at skifte forening, send en mail til MedlemsserviceDu kan også sende en sms til 1919 med teksten "blivmedlem", efterfulgt af et mellemrum og navn og telefonnummer. Så kontakter vi dig.

For at blive meldt ind skal du gennem følgende trin: vælge forening, angive fødselsår, vælge medlemsskabstype, samt indtaste personlige oplysninger til slut. Er du i tvivl om noget, så tøv ikke med at kontakte os.

Alle, der indmelder sig efter den 4. november 2019, de vil automatisk blive indmeldt pr. 01.01.2020. Hvis du har brug for være medlem fra en tidligere dato, kan du kontakte Medlemsservice pr. tlf. 88 88 75 00.

Jagtforening

Hvis du gerne vil være medlem af en lokal jagtforening, skal du klikke her.

Direkte medlem

Hvis du vil være direkte medlem af Danmarks Jægerforbund uden at være en del af en lokal forening, klik her.

Indtast det årstal, du er født i.

Nedenfor skal du vælge den forening, som du gerne vil være medlem af. Du kan søge foreningen frem i søgefeltet, men du kan også finde den ved at filtrere på kommune eller kreds.

Vælg det medlemskab, som du gerne vil have.

Ordinær

Det ordinære medlemskab er vores standard medlemskab.

Ekstraordinær

Hvis du allerede har et ordinært medlemskab, kan du få et ekstraordinært medlemskab i en anden forening til et reduceret kontingent, men med samme rettigheder og pligter som ordinære medlemmer.

Husstand

Hvis du bor i husstand med et ordinært medlem, kan du optages til et reduceret kontingent men uden ret til levering af medlemsbladet.

Kursist

Er du kursist, dvs. i gang med at tage jagttegn, kan du blive gratis medlem i 12 måneder. Herefter overføres du automatisk til et ungdomsmedlemsskab eller et ordinært medlemsskab, afhængig af din alder.

Junior

Er du under 16 år, kan du optages til et reduceret kontingent, hvoraf 27 kr. betales til den jagtforening, som du er medlem af. Som juniormedlem overføres du automatisk til ungdomsmedlem i det år, hvor du fylder 16 år.

Ungdom

Er du mellem 16 og 26 år, kan du optages til et reduceret kontingent. Som ungdomsmedlem overføres du automatisk til ordinært medlemskab i det år, du fylder 26 år.

Senior

Født i 1948 eller tidligere.

Prøvemedlem

Du kan blive prøvemedlem i 3 måneder gratis. Herefter overføres du automatisk til et ordinært medlemsskab. Med et prøvemedlemskab har du kun begrænsede rettigheder - du har fx ingen stemmeret eller mulighed for at deltage i diverse kvalifikationer, prøver, mesterskaber mv. Disse fordele får du først ved et ordinært medlemskab.

Så er du snart i mål – du mangler kun at udfylde dine personlige informationer.

*
    Denne formular kan kun bruges, hvis du bor i Danmark. Er du bosat i udlandet og gerne vil meldes ind, kontakt da Medlemsservice på medl@jaegerne.dk
    Jeg accepterer Danmarks Jægerforbunds medlemsbetingelser ved indmeldelse *