Offentliggjort den: 01. februar 2021

Februar-nummeret af Jæger er på gaden

Som medlem af jægerforbundet kan du i disse dage finde bladet i postkassen og online. Er du ikke medlem endnu, kan du læse den gratis appetitvækker her.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Februars udgave af Jæger er nu på vej ud i postkasserne til alle medlemmer af Danmarks Jægerforbund, og siden i sidste uge har den været tilgængelig online på Medlemsnettet. Skulle bladet mod forventning udeblive, skal du følge proceduren her.

Igen i denne måned er der masser af spændende stof på programmet. I artiklen "Vinterjagt på spidsen" var lokale jagtforeninger inviteret på en herlig drivjagt på Naturstyrelsens arealer i det allernordligste Jylland. Du bliver også klogere på det mobile jagttegn, som snart er en realitet, samt læse en række brugertests og anmeldelser af diverse udstyr.

I artiklen "Fremtidens jagtvæsen" kan du læse om kvalitet frem for kvantitet i jagten, sankning fra naturens skatkammer, madlavning over bål og gourmetmad kreeret på vildt med efterfølgende bålhygge – se teaserfilmen:

Alt dette og meget mere kan du glæde dig til i nfebruar måneds udgave af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, har siden sidste uge kunnet logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 26 siders læsestof kvit og frit: