Offentliggjort den: 14. august 2020

Stadig ledige pladser på valgmøder

Som medlem har du mulighed for at møde de to formandskandidater til et af fire valgmøder, der afholdes i den kommende tid. Man skal tilmelde sig, og der er stadig ledige pladser.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

2020 er som bekendt valgår i Danmarks Jægerforbund. Der er planlagt fire valgmøder med de to kandidater, Jesper Lindgaard og Claus Lind Christensen, hvor medlemmer af jægerforbundet kan deltage. Som følge af COVID-19 er tilmelding nødvendig, da møderne kan blive flyttet eller aflyst med kort varsel. Der er stadig ledige pladser at få ved alle fire møder, så skynd dig at booke din billet nu, hvis du er interesseret.

Der er tilmeldingsfrist den 16. august, altså allerede på søndag. Dog er fristen til mødet i Aars sat til den 23. august. Møderne holdes fra kl. 19.00 - 21.00, og du kan tilmelde dig via nedenstående links:

Læs mere om de to formandskandidater.

Vedr. repræsentantskabsmødet

Danmarks Jægerforbund modtager løbende forespørgsler vedr. repræsentantskabsmødet, hvor valget af de to kandidater skal finde sted. Mange er usikre på om mødet fortsat afvikles efter planen, lørdag den 19. september i Vingsted Centret.

Forventningen er dog, at repræsentantskabsmødet afholdes planmæssigt.