Månedens foto i januar

Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Danmarks Jægerforbunds fotokonkurrence fortsætter i 2022. Hver måned kan en dygtig fotograf vinde en Hawke Vantage 20-60x60 teleskop sponsoreret af Guntex. Månedens vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i magasinet Jæger. Hovedpræmien i konkurrencen er et gavekort på 10.000 kr. til jagt- og outdoor-udstyr.

Når der nu ikke er så mange fisk ved kysten, er det godt, at man kan ty til de ferske vande. Denne spættede sæl virker i hvert fald til at være tilpas med situationen. Den slår mave på en pæl i Årslev Engsø efter at have mæsket sig i brasener, aborrer og skaller. Marco Lund Møller er manden bag fotoet, som får titlen som månedens foto i januar.

Mange tak for de fine bidrag til konkurrencen. Bliv endelig ved med at sende dine bedste billeder ind – og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.