Offentliggjort den: 08. oktober 2020

Webinar om råvildt
er nu online

Onsdag den 7. oktober, afholdt DJ et webinar om jagt på råvildt. Webinaret blev optaget og kan nu ses eller genses på medlemsnettet.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen
Foto: Karen Brix Torø

Under overskriften "Skyd nu! De bliver ikke større senere" afholdt Danmarks Jægerforbund primo oktober endnu et velbesøgt webinar om et sæsonrelevant emne for danske jægere.

Denne gang henvendte webinaret sig til råvildtjægere, og forklarede det vigtige i at få skudt lam og råer først på sæsonen. Oplægsholder var Mads Flinterup, hjortevildtkonsulent i Danmarks Jægerforbund, som gav et spændende og vedkommende oplæg om sæsonens jagt på råvildtet. Vært i løbet af webinaret var Nicholai Vigger Knudsen.

Webinaret blev optaget, og ligger tilgængeligt i webinar-biblioteket på medlemsnettet. Undervejs i live-udsendelsen oplevede vi enkelte steder udfordringer med at få vist de rigtige billeder. Disse er rettet i filmen.

Det var gratis at deltage i ugens webinar, men hvis du skal se det igen, kræver det medlemskab af Danmarks Jægerforbund. Som medlem får du adgang til medlemsnettet, hvor alle vores webinarer kan ses efter behov.

Forud for webinaret blev deltagerne opfordret til at læse følgende artikler:

Bliv medlem af Danmarks Jægerforbund