Bliv medlem nu

Bliv medlem af Danmarks Jægerforbund i dag og få indflydelse, indsigt og interessefællesskab.

Læs om alle fordele og indflydelsesmuligheder ved et medlemskab her.

Vær opmærksom på du ved indmeldelse efter den 1. november 2018 automatisk vil blive indmeldt pr. 01.01.2019. Har du brug for at være medlem fra en tidligere dato, kan du kontakte Medlemsservice pr. tlf. 8888 7500.

Jagtforening

Hvis du gerne vil være medlem af en lokal jagtforening, skal du klikke her.

Direkte medlem

Hvis du vil være direkte medlem af Danmarks Jægerforbund uden at være en del af en lokal forening, klik her.

Indtast det årstal, du er født i.

Nedenfor skal du vælge den forening, som du gerne vil være medlem af. Du kan søge foreningen frem i søgefeltet, men du kan også finde den ved at filtrere på kommune eller kreds.

Vælg det medlemskab, som du gerne vil have.

Ordinær

Det ordinære medlemskab er vores standard medlemskab.

Ekstraordinær

Hvis du allerede har et ordinært medlemskab, kan du få et ekstraordinært medlemskab i en anden forening til et reduceret kontingent, men med samme rettigheder og pligter som ordinære medlemmer.

Husstand

Hvis du bor i husstand med et ordinært medlem, kan du optages til et reduceret kontingent men uden ret til levering af medlemsbladet.

Kursist

Er du kursist, dvs. i gang med at tage jagttegn, kan du blive gratis medlem i 12 måneder. Herefter overføres du automatisk til et ungdomsmedlemsskab eller et ordinært medlemsskab, afhængig af din alder.

Junior

Er du under 16 år, kan du optages til et reduceret kontingent, hvoraf 27 kr. betales til den jagtforening, som du er medlem af. Som juniormedlem overføres du automatisk til ungdomsmedlem i det år, hvor du fylder 16 år.

Ungdom

Er du mellem 16 og 26 år, kan du optages til et reduceret kontingent. Som ungdomsmedlem overføres du automatisk til ordinært medlemskab i det år, du fylder 26 år.

Senior

Født i 1948 eller tidligere.

Prøvemedlem

Du kan blive prøvemedlem i 3 måneder gratis. Herefter overføres du automatisk til et ordinært medlemsskab. Med et prøvemedlemskab har du kun begrænsede rettigheder - du har fx ingen stemmeret eller mulighed for at deltage i diverse kvalifikationer, prøver, mesterskaber mv. Disse fordele får du først ved et ordinært medlemskab.

Så er du snart i mål – du mangler kun at udfylde dine personlige informationer.

Jeg accepterer Danmarks Jægerforbunds medlemsbetingelser ved indmeldelse *