Offentliggjort den: 26. maj 2020

Link til 1. gratis online våbenlektion

I aften kl. 20.00 går vi i luften med endnu en omgang online jagttegnsundervisning. I aften får du den første af to lektioner med fokus på våben. Alle kan deltage, og her får du linket.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Tidligere på foråret lancerede vi de første tre online lektioner for jagttegnskursister og andre interesserede. Temaet var vildtkending, og hver lektion fokuserede på forskellige typer vildt. Gik du glip af lektionerne, så er de tilgængelige på medlemsnettet.

Nu er vi klar med endnu en omgang online undervisning, og temaerne for de kommende to tirsdage ser således ud:

• I aften, tirsdag den 26. juni kl. 20.00: Riffel, ammunition og våbenlovgivning – ved Nicholai Vigger Knudsen
  • Tirsdag den 2. juni kl. 20.00: Haglgevær, ammunition og sikkerhed på jagt – ved Lars Thune Andersen

Webinarerne fortsætter helt frem til sommerferien. Temaerne for de sidste to lektioner er dog endnu ikke fastlagt.

Ligesom sidst kan du logge på allerede kl. 19.30 og teste din forbindelse, lyd, mv. Vær OBS på at sikre, at din internetforbindelse er stabil. Er du i tvivl og benytter du trådløst net, så tilslut gerne et kabel. Når du skal logge på i aften, kan det som sagt ske allerede fra kl. 19.30. Du logger på ved at klikke i linket herunder. Når du gør det, vises du ind til en side, hvor du skal opgive dit navn og din mailadresse. Herfra klikker du blot på den blå Log-ind-knap, og du vil blive sendt videre til webinaret. Du har mulighed for at stille spørgsmål via chat-funktionen i højre side af din skærm. God fornøjelse!

Alle lektioner vil blive optaget og lægges som sagt ud på medlemsnettet, hvor alle DJ-medlemmer frit kan tilgå dem efter behov.

Hjælp os med at tale jagtens sag

Jægerforbundet har i første omgang valgt at gøre lektionerne tilgængelige for alle interesserede, uanset om de er medlemmer af forbundet eller ej. Men det er ingen hemmelighed, at vi har brug for støtte fra alle jægere i Danmark.