Offentliggjort den: 14. februar 2020

Husk at (gen)besøge
DJ-Valguniverset

Vi opdaterer løbende hjemmesiden med præsentationer af kandidaterne til det kommende valgt i Danmarks Jægerforbund. Husk derfor at holde øje med kandidaterne i din kreds.

I 2020 er der valg i Danmarks Jægerforbund, og der skal vælges både hovedbestyrelsesmedlemmer og kredsformænd. I den forbindelse har vi oprettet et Valgunivers her på hjemmesien, hvor de forskellige kandidater - både formandskandidater og kandidaterne ude i kredsene - har mulighed for at præsentere sig.

Vi opdaterer siderne efterhånden som vi modtager bidrag fra kandidaterne. Husk derfor jævnligt at tjekke, om der skulle være nye spændende kandidater i din kreds.

Klik her og gå til DJ-Valguniverset!

Herefter vælger du den kreds, du bor i. God fornøjelse!