Offentliggjort den: 05. august 2019

Brahetrolleborg Game Fair blev en succes

I weekenden blev den første udgave af Brahetrolleborg Game Fair afholdt på Fyn. Danmarks Jægerforbund var repræsenteret med jægere fra kreds 5 og Bliv NaturligVis, ligesom festivalen dannede rammen om FM i både jagtsti og jagtbue. Se billeder fra festivalen her.

Tekst og Foto: Andreas Thørring Bastrup

I løbet af weekenden besøgte ca. 17.000 jægere og ikke-jægere fra ind- og udland Brahetrolleborg Game Fair, og der var fra arrangørernes side lagt op til oplevelser for alle, med både hundeopvisninger, falkeshow, bueskydning fra hesteryg og debatter om bl.a. skarv og sæl.

FM i Jagtsti og Jagtbue

Godsets omgivelser lagde også skove og marker til hele to forbundsmesterskaber: FM i Jagtbue og FM i Jagtsti. Vinderne af de to mesterskaber kan ses herunder:

Brahetrolleborg Game Fair vender tilbage i 2021

Du kan allerede nu begynde at glæde dig, for da festivalen lukkede søndag aften, offentliggjorde arrangørerne, at Brahetrolleborg Game Fair vender tilbage i 2021.