Offentliggjort den: 03. maj 2023

Deltag i temakonkurrencen i maj

Kunne du tænke dig at vinde en Deerhunterpakke med hele Approach-kollektionen samt en skydestok, funktions-undertøj og strømper til en værdi af over 6.000 kr? Så deltag i konkurrencen her.

I hver udgave af Jæger 2023 har du mulighed for at vinde en fantastisk præmie fra én af vores mange samarbejdspartner. Svarerne kan du finde i Temasiderne, her på vores hjemmeside eller i appen Jæger.

Det eneste du skal gøre er, at besvare månedens spørgsmål og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og dit medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden tidsfristens udløb. Månedens spørgsmål og tidsfristen kan du se i det aktuelle Jæger. Konkurrencen kører sideløbende i magasinet Jæger, på Danmarks Jægerforbunds Facebook  og på vores Instagram. Du får ét lod for hver platform du deltager på og kan derfor max få 3 lodder i puljen.

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning i slutningen af hver måned og får direkte besked, samt offentliggøres på vores Facebook, Instagram og her på hjemmesiden. Du skal være medlem af jægerforbundet for at deltage i konkurrencen og vil derfor skulle oplyse dit medlemsnummer for at modtage præmien. Ansatte hos Danmarks Jægerforbund kan ikke deltage i konkurrencen.

I denne måneds konkurrence kan du vinde følgende:

Deerhunterpakke Approach, mv.

• Jakke: kr. 1399,99,-
  • Buks: kr. 1399,99,-
  • T-shirt, langærmet: kr. 599,99,-
  • Kasket: kr. 299,99,-
  • Ansigtsmaske: kr. 199,99,-
  • Handsker: kr. 299,99,-
  • Performance undertøjssæt: kr. 599,99,-
  • Ankel Hemp strømper: kr. 79,99,-
  • Easy Lock Skydestok: kr. 1299,99,-
  • Samlet værdi kr. 6179,91,-