Opgradering af Jagtprøven.dk

På baggrund af input fra jagttegnskursuslærerne ved forsommerens ERFA-møder, er ønsker om forbedringer på Jagtprøven.dk allerede blevet gennemført.

Tekst: Jes Mikkelsen

Ved jægerforbundets ERFA-møder for jagttegnskursuslærere i maj/juni, fyldte dialogen om Jagtprøven.dk naturligt meget. En del undervisere havde fået taget hul på at benytte platformen fuldt ud, og andre var godt på vej. Aspiranterne har taget vel imod undervisningsuniverset, og bruger det i stor stil, især efter de første børnesygdomme blev luget ud.

Til møderne blev der givet en lang række konstruktive input til justeringer og forbedringer på Jagtprøven.dk. De mange ideer bliver vurderet og struktureret sammen med udviklerne, og en lang række ønsker er allerede på vej. Som et ekstra tiltag, også et forslag fra en jagttegnskursuslærer, er der oprettet en status-side inde på Jagtprøve.dk, hvor alle kan følge med i udviklingen, og se hvilke elementer der bliver arbejdet på lige nu. Klik HER og kig direkte ind på statussiden, hvor du også kan kommentere på de enkelte punkter.

I løbet af sommeren er der gennemført opdateringer, som gør det lettere at benytte lektionsplanen og protokollen. Derudover er deltagerlisten forbedret, så indberetningen til Miljøstyrelsen bliver meget lettere. Herunder kan du se en lille film om de gennemførte opdateringer.