Offentliggjort den: 25. februar 2022

Forårets første Jæger er ude

Som medlem af jægerforbundet kan du i disse dage finde marts-nummeret af Jæger i postkassen og online. Er du ikke medlem endnu, kan du læse den gratis appetitvækker her.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Trods vinterligt vejr mange steder er foråret ikke desto mindre på vej, og lige om lidt er det marts. Således er det også blevet tid til forårets første nummer af Jæger, som i skrivende stund er på vej ud i postkasserne til alle medlemmer af Danmarks Jægerforbund. Skulle bladet mod forventning udeblive, skal du følge proceduren her

Som altid, når Jæger udkommer, kan du se frem til mang etimers god jagtrelevant underholdning - hvad enten det drejer sig om årstidsaktuelle jagtreportager, tips ig tricks, anmeldelser og stest af det seneste udstyr, faglige artikler, mv. På side 32 kan du f.eks. læse historien med titlen "Cand.hund," som dykker ned i jagthundeinstruktøruddannelsen - en af de meget populære uddannelser, som Danmarks Jægerforbund udbyder. Vi kigger også nærmere på en række nye, spændende projekter, som jægerforbundet står overfor, og som skal gøre os klogere på en række jagt- og naturfaglige emner.

Dette - og meget, meget mere over de 100 sider - kan du se frem til i marts-udgaven af Jæger. Dette nummers bemærkelsesværdige forsidebillede er i øvrigt taget af fotograf Jan Tandrup Petersen. Nogle gange bliver man bare blæst bagover af naturens skønhed!

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger. Dog er der i skrivende stund problemer med visninger af bladet i apps, tilgået via android. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet, og forventer at være i mål i starten af næste uge.

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 15 siders læsestof kvit og frit: