Offentliggjort den: 29. marts 2021

Jægerforbundet forlænger det gratis kursistmedlemsskab

Alle aspiranter med kursistmedlemsskab fra 2020 har fået tilbudt gratis forlængelse i 2021

Tekst: Jes Mikkelsen

Hovedbestyrelsen i Danmarks Jægerforbund bekymrer sig, lige som mange andre, om de nye generationer af jægere, som har haft en svær begyndelse under corona-restriktionerne. Hovedbestyrelsen har derfor valgt at tilbyde gratis forlængelse af kursistmedlemsskaber, så de nye jægere får endnu en håndsrækning til at komme i gang med jagten.

I begrundelsen for beslutningen er følgende beskrevet:

- 2020 har været en hårdt år for de danske jagttegnskursister, og mange har haft svært ved at færdiggøre deres uddannelse. Derfor har hovedbestyrelsen besluttet, at alle kursistmedlemmer, der har meldt sig ind i løbet af 2020 får deres gratisperiode forlænget til udgangen af 2021.

I forlængelse af beslutningen har vi kontakte alle, der har oprettet et kursistmedlemsskab i 2020 med information om det nye tilbud.

Så hør endelig gerne dine aspiranter om de har modtaget tilbuddet, og om de er glade for fortsat at modtage Jæger gratis i postkassen.

Fra hele jægerforbundet skal lyde et knæk & bræk til kursisterne med jagtens prøver.