Offentliggjort den: 01. oktober 2020

Knæk og bræk den 1. oktober

I dag er en særlig dag for mange danske jægere, som nu for alvor tager hul på efterårssæsonen. Knæk og bræk til jer alle!

Tekst: Jacob Munkholm Jensen
Foto: Niels Søndergaard

Mange jægere er i dag ude på reviret, måske for første gang i år med haglbøssen, måske sammen med nye såvel som gamle jagtkammerater.

Når I så alligevel står derude og snakker, så slå gerne et slag for Danmarks Jægerforbund. Din jagtkammerat er måske ikke medlem endnu, og her kan det være en god idé at telefonen op ad lommen. Find jæger-appen og vis den frem. Nederst på forsiden kan du trykke på "Bliv medlem"-knappen - husk, at de første tre måneder er gratis.

Som medlem får du adgang til alle appens funktioner, bl.a.:

• Min profil – adgang til Min side og Medlemskort
  • Jagttider – både generelle og lokale via GPS
  • Jagtjournal - før din personlige journal og indberet direkte til vildtudbyttestatistikken
  • Markedspladsen – køb og salg af brugt jagtgrej
  • Jagthorn – se noder og hør signaler
  • Magasiner – online udgaver af Jæger og Medlemsbladet.
  • Vejr/sol – sol op og ned, vindretning og vindstyrke
  • Schweiss-hunderegisteret
  • Nyheder – seneste nyt fra DJ
  • Artsleksikon – viden om vildtarterne
  • Videoer – gå på opdagelse og se alt om jagt og jægerhåndværk

Læs mere om appen her.

Knæk og bræk på efterårets jagter!