Offentliggjort den: 30. november 2020

Årets sidste Jæger er udkommet

Så blev det tid til årets sidste udgave af magasinet Jæger. Som medlem af DJ kan du i disse dage finde bladet i postkassen og online. Er du ikke medlem endnu, kan du læse den gratis appetitvækker her.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

I løbet afdisse dage er novembernummeret af Jæger på vej ud i postkasserne til alle medlemmer af Danmarks Jægerforbund. Skulle bladet mod forventning udblive, skal du følge proceduren her.

I december kan du komme med på en udfordrende rævejagt sammen med Karrebæksminde Strandjagtforening, og du kan blive klogere på membranjakkernes fortræffeligheder. Jæger tester i dette nummer en række af de jakker på markedet, som kan bruges til stort set alle danske jagtformer. Og så kan du komme med på skydeskole, som i denne måned giver dig tips til at forbedre din siddende skydning.

Alt dette og meget mere kan du glæde dig til i næste udgave af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 29 siders læsestof kvit og frit: