Offentliggjort den: 27. september 2019

Oktober måneds udgave af Jæger er udkommet

Vi nærmer os oktober, og den kommende måneds udgave af magasinet Jæger er på vej ud i postkasserne. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Igen har redaktionen en masse gode historier klar til dig - denne gang hele 156 sider spændende jagtstof!

Læs f.eks. den spændende reportage fra en russisk bjergjagt efter kaukasisk tur - en helt speciel gedeart. Læs om råbukke og rewilding på Klintholm Gods, om mårhunde en masse ved Ringkøbing Fjord, om kronvildtjagt i Argentina, mv. Og så ser vi ikke mindst nærmere på de små, grovkalibrede bøjælespændere, som er så populære i USA. Men hvad med i Danmark - har de også en eksistensberettigelse her?

Læs disse artikler og meget, meget mere i oktober-nummeret af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 45 siders læsestof kvit og frit: