Offentliggjort den: 31. oktober 2019

November måneds Jæger
er på gaden

November står for døren, og det samme gør en trykfrisk udgave af magasinet Jæger. Faktisk er online-udgaven allerede lagt ud. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Igen venter der dig en masse gode historier - denne gang over hele 164 spændende sider!

Læs f.eks. om den spændende og udfordrende jagt på skovsneppe, og bliv klogere på vinderprojektet i jægerforbundets konkurrence om opsamling af patronhylstre. Læs om sælregulering ved Bornholm, om en blisgås med russiske aner - og læs den tredje artikel i serien om jagt i Argentina - "Sort høst over gyldne marker".

Læs disse artikler og meget, meget mere i november-nummeret af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 34 siders læsestof kvit og frit: