Offentliggjort den: 01. november 2019

DJ søger underviser til bueinstruktøruddannelsen

Danmarks Jægerforbund søger en underviser til den kommende bueinstruktøruddannelse.

Jægerforbundet skal have udviklet en bueinstruktøruddannelse. Bueudvalget har udarbejdet en kompetenceprofil for en bueinstruktør i jægerforbundet, og næste skridt er i samarbejde med den kommende underviser, at udvikle den kommende bueinstruktøruddannelse.

For Danmarks Jægerforbund er det afgørende at vi kan bidrage til dygtiggørelse af buejægerne, derfor skal de kommende bueinstruktører besidde følgende færdigheder:

• Kunne anvende indlærte teknikker til at rette og vejlede nye og rutinerede bueskytter i forbindelse med bueskydning under Danmarks jægerforbund
  • Beherske rollen som skydeleder ved bueskydning under Danmark jægerforbund
  • Udføre grundlæggende trimning af compoundbue

Og have følgende kompetencer:

• Tage ansvar for sikkerheden i forbindelse med bueskydninger under Danmarks Jægerforbund
  • Tage initiativ til at rette og vejlede nye og rutinerede bueskytter i forbindelse med bueskydning under Danmarks jægerforbund

Læs hele jobopslaget her.