Freelance timelønnet underviser til bueinstruktøruddannelsen

Danmarks Jægerforbund skal have udviklet en bueinstruktøruddannelse. Bueudvalget har udarbejdet en kompetenceprofil for en bueinstruktør i jægerforbundet, og næste skridt er i samarbejde med den kommende underviser, at udvikle den kommende bueinstruktøruddannelse.

De primære arbejdsopgaver er:

• Udvikling af program, undervisningsmateriale og undervisningsvejledning med baggrund i kompetenceprofilen
  • Undervisning på Danmarks Jægerforbunds kurser, uddannelser og instruktøruddannelser inden for bueskydning
  • Koordinering og kursusledelse

Stillingen indeholder gode muligheder for at udvide dine faglige- og pædagogiske kompetencer, idet stillingen indgår i et team af andre fagundervisere.

Faglige kompetencer

• Solid praktisk erfaring på bueskydningsområdet, herunder erfaring med buejagt i Danmark og gerne også i udlandet
  • Erfaring med undervisning og formidling
  • Erfaring med udvikling af kursus- og uddannelseskoncepter
  • Kendskab til IT med gode evner indenfor brug af PowerPoint og andre læringsværktøjer
  • Erfaring med projektstyring
  • Kendskab til jægerens vilkår og forudsætninger

Dig som person

Som person skal du kunne arbejde selvstændigt, resultatorienteret og samarbejde på en anerkendende måde, der skaber tillid og gode relationer såvel internt i Danmarks Jægerforbund som eksternt til medlemmer og andre interessenter. Din undervisnings- og formidlingsevne skal danne grundlag for et positivt indlæringsmiljø og være baseret på et godt drive og evnen til at lytte og agere, så deltagerne oplever, de får et værdifuldt udbytte.

Du har et godt overblik med sans for at følge op samtidig med, at du er udadvendt og kommunikerende i både skrift og tale. Vi værdsætter, at du har et godt humør samt en positiv og proaktiv tilgang til opgaveløsningen. Det er helt naturligt for dig at yde en optimal service og være fokuseret på medlemmernes behov og ønsker inden for bueskydningsområdet.

Har du erfaringer med motivering af frivillige, er det en stor fordel.

Vi tilbyder en timeløn i henhold til Danmarks Jægerforbunds lønpolitik for undervisere og formidlere. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingschef Niels Søndergaard, Rådgivning og Uddannelse på tlf. 21 94 59 90, eller til Gruppeleder Lars Thune Andersen, Våben og Skydning på tlf. 23 93 03 30.

Ansøgningen og CV sendes inden 15. november 2019 til job@jaegerne.dk – ansøgningen mærkes ”Underviser bueinstruktøruddannelse”.