Offentliggjort den: 26. september 2019

Deltag i medlems-undersøgelsen og vind gavekort for 3.000 kr.

I Danmarks Jægerforbund sætter i stor pris på vores medlemmer, og jo mere vi ved om jer, jo bedre en organisation kan vi skabe. Derfor beder vi alle om at deltage i medlemsundersøgelsen, som er sendt ud i dag.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Hvert år foretager jægerforbundet en digital medlemsundersøgelse, som sendes ud til alle medlemmer med en valid mailadresse registreret i vores medlemssystem. Dog modtager junior-, støtte- og prøvemedlemmer ikke undersøgelsen.

Vi har udsendt mailen til vores medlemskartotek i dag. Det tager kun cirka 10 minutter at besvare undersøgelsen, og som tak for hjælpen til alle deltagere, udlodder vi et Nordhunt gavekort til en værdi af 3.000 kr.

Gavekortet kan benyttes i alle Jaguargruppens butikker i Danmark, og du kan frit vælge fra hele Nordhunts sortiment af tøj, sko, optik og jagttilbehør.

Du finder Jaguargruppens butikker her

• Brasholt i Hjørring
  • JAFI i Viborg
  • Kr. O Skov i Bording
  • Østjysk Våbenhandel i Hedensted
  • Michael’s Jagt i Svendborg
  • Gamefair i Nærum
  • Hubertushuset i Ringsted
  • Aktiv Fritid i Køge

Vinderen får direkte besked og bliver offentliggjort her på hjemmesiden og i Jæger.

Har vi din mailadresse?

Er du i tvivl om, hvorvidt vi har din mailadresse? Måske har du skiftet mail eller kan ikke huske, hvilken mail vi har registreret hos os.

Så send en mail til medl@jaegerne.dk med dit navn og medlemsnummer, samt hvilken mailadresse du ønsker at få tilknyttet dit medlemskab. Du er også velkommen til at ringe til medlemsservice på tlf. 88 88 75 00.

Husk, at når du registrerer din mail hos os, så får du også adgang til både medlemsnettet med alle dets fordele samt ikke mindst vores Jæger-app.