Nye muligheder i app’en Jæger - Markedspladsen

Den nye version af Danmarks Jægerforbunds app - Jæger - er nu klar til brug. Denne gang med en stor nyhed: Markedspladsen. På Markedspladsen kan du som privatperson købe og sælge alt inden for jagtens verden, dvs. våben, udstyr, beklædning, hunde, jagtleje mm.

Tekst: Pia Hoberg Bork, Danmarks Jægerforbund

Ud over at være en platform for private annoncer indeholder Markedspladsen en funktion, der gør det muligt at skrive til og modtage svar fra sælgeren.

Markedspladsen er en gratis handelsplatform, som DJ stiller til rådighed for medlemmer. Jægerforbundet drifter platformen, men har intet at gøre med betalinger, hvad der sættes til salg eller hvilke aftaler der foregår mellem parterne.

Vi håber, at du vil tage godt imod Markedspladsen og benytte den næste gang, hvor du har noget til salg. Det er i øvrigt også muligt at benytte Markedspladsen, når du er logget ind på Medlemsnettet på vores hjemmeside.

Appen Jæger er også

Ud over Markedspladsen indeholder appen Jæger også en lang række andre nyttige funktioner: Nyheder fra DJ, vejrudsigt, kalender over alle aktiviteter i DJ, oversigt over skydebaner og jagttider, videoer fra vores youtube kanal og artsleksikon. Når du er logget ind i appen, kan du endvidere læse Jæger online samt gå ind på Min Profil, hvor du kan se alle data, som DJ har registreret om dig, en elektronisk version af dit medlemskort samt arrangementer i de lokale jagtforeninger, du er medlem af.

Har du forbedringsforslag?

Appen Jæger er under fortsat udvikling. Vi har allerede modtaget mange gode forbedringsforslag fra vores brugere. Det næste, der kommer med i app’en, bliver en udvidet vejrudsigt – med vindretning og vindstyrke. Og vi har flere nye funktioner på vej hen over foråret. Husk, du er altid velkommen til at sende os en mail på webmaster@jaegerne.dk, hvis der er noget, du mener, at vi bør tage med.

Installering af app

Du kan gratis hente app’en Jæger - du finder den i både Google Play-store og i Appstore til iPhones. Ønsker du at læse magasinet Jæger, logge ind på Min Profil samt benytte dig af Markedspladsen, skal du være medlem, og du skal logge ind med de informationer, som du også bruger til at logge på Medlemsnettet – dvs. din mail og selvvalgte adgangskode.

Har du endnu ikke været logget ind på medlemsnettet, kan du bestille en adgangskode via ”glemt adgangskode-funktionen”. Dette kræver dog, at vi allerede har registreret en gyldig mail på dig. Har vi ikke det, skal du sende dit medlemsnummer og mailadresse til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk.

Betingelser

Vi gør venligst opmærksom på vores betingelser for brug af app'en. Læs vores medlemsbetingelser.