Offentliggjort den: 14. februar 2024

Test dine evner: Kan du aldersbedømme en kronhjort ud fra billeder?

Har du mod på at teste dine evner i aldersbedømmelse? Danmarks Jægerforbund inviterer dig til at deltage i vores spændende hjortequiz!

Tekst: Celine Lind Donstrup

Vurder alderen på kronhjorte ud fra billeder og sæt dine observationsevner på prøve, alt imens du bidrager til Danmarks Jægerforbunds vidensindsamling om kronvildt. Deltagelse er anonymt.

For at tilmelde dig, skal du sende en mail til cld@jaegerne.dk. Herefter vil du modtage et link til vores E-læringsmodul om aldersbedømmelse af kronvildt. Når du klikker på linket, kommer du ind til hjortequizzen.

Har du spørgsmål til undersøgelsen er du velkommen til at kontakt vildt- og naturkonsulent Thomas Vincent Marcussen på mail ttm@jaegerne.dk eller på telefon 20905161.