Offentliggjort den: 08. april 2024

Ny app samler udgivelser

Danmarks Jægerforbund har lanceret appen "Magasinet Jæger" som giver adgang til flere af forbundets udgivelser.

Tekst og Foto: Andreas T. Bastrup

Med den nye app, Magasinet Jæger, på telefonen har medlemmer af jægerforbundet ikke kun adgang til Danmarks ubetinget største magasin om jagt, vildt og natur. De har også adgang til jægerforbundets podcasts og andre udgivelser.

En bedre læseoplevelse på mobilen

Et af formålene med introduktionen af den nye app er at give brugerne en bedre læseoplevelse, da den nuværende bladrevisning af Jæger ikke virker optimalt på mindre skærme. Derfor vil det i fremtiden også blive muligt at åbne en udgave af magasinets artikler med ren tekst, som er lettere at læse på mobilen.

Tekstudgaverne af Jægers artikler gør det også lettere for medlemmer med læse- og synsvanskeligheder, da platformen både gør det muligt at ændre skriftsstørelse- og type. Ydermere vil det også være muligt at få artiklerne læst op.

Hent appen i dag

Magasinet Jæger er allerede nu tilgængelig til download fra både Apple App Store (iPhone) og Google Play Store (Android).

Sammen med appen lancerer vi også et helt nyt onlineunivers for jægerforbundets magasiner, podcasts og andre udgivelser. Det betyder at onlineudgaver af Jæger fremover vil være at finde på magasin.jaegerforbundet.dk.

Udover Magasinet Jæger, har medlemmer også adgang til appen Jæger, der er jægerens digitale følgesvend. I den finder du jagttider, jagtjournal, vejrudsigt og andre nyttige værktøjer til jagt.