Offentliggjort den: 05. januar 2023

Travlhed i Medlemsservice

Læs her hvad du skal gøre, hvis du gerne vil have fat i Medlemsservice, som i øjeblikket er ramt af ekstra travlhed pga. nyt medlemssystem.

I disse dage er der travlhed i Medlemsservice. Årets kontingentopkrævninger er netop udsendt, og det betyder, at mange medlemmer ønsker at komme i kontakt med Medlemsservice med spørgsmål om ændringer i deres medlemskaber. I år er der ekstra travlt, da vi arbejder på at implementere et nyt medlemssystem. Derfor vil vi opfordre til, at du kontakter os via mail i stedet for at ringe, hvis du har mulighed for det.

Hvis du ønsker at udmelde dig:

• Send en mail på medl@jaegerne.dk
  • Skriv Udmeldelse i emnefeltet
  • Husk at oplyse dit navn, adresse, postnummer og by samt medlemsnummer i mailen

Er dit medlemskab tilmeldt betalingsservice, så husk at kontakte din bank for at afmelde betalingen og slette betalingsaftalen.

Hvis du ønsker at skifte jagtforening:

• Send en mail på medl@jaegerne.dk
  • Skriv Skift jagtforening i emnefeltet
  • Skriv hvilken jagtforening, du ønsker at flytte fra og til

Når vi har flyttet dit medlemskab, vil du modtage en bekræftelse på mail. Vær dog opmærksom på, at det kan tage lidt tid pga. travlhed.

Ring til Medlemsservice

På grund af skift til det nye medlemssystem er det ikke muligt at komme telefonisk i kontakt med Medlemsservice onsdag og torsdag i uge 2.