Månedens foto: Foråret kommer brusende

Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Alt levende fryder sig i denne tid, hvor livet så at sige vender tilbage i takt med sol og varme. Vi glemmer hurtigt den mørke, våde og alt for blæsende vinter og fråser i de lune og stadig længere dage. Natuglen på Kim Hennebergs vinderfoto stornyder det og er åbenbart ligeglad med natten i sit navn.

Tillykke til Kim Henneberg!

Bliv endelig ved med at sende os jeres bedste naturfotos, og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Konkurrencen fortsætter i hele 2023, hvor en dygtig fotograf hver måned vinder en slidstærk og smidig rygsækstol, sponsoreret af Pinewood til en værdi af 999 kr. og går videre til konkurrence om årets foto, hvor der kæmpes om et gavekort på kr. 5.000 til jagt- og outdoor udstyr.

For at deltage i konkurrencen skal du maile det til os med emnet "månedens foto". Pga. kravene til kvaliteten er det nødvendigt, at vi modtager billedet på mail. Du skal selvfølgelig selv have taget billedet, og det skal på en eller anden måde relatere sig til emnerne natur og jagt. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.

Læs mere om reglerne for Månedens foto og se gallerierne fra tidligere år.