Offentliggjort den: 30. maj 2023

Deltag i temakonkurrencen i juni-juli

Kunne du tænke dig at vinde et gavekort på kr. 5.000 til et af Comwells enestående hoteller i Danmark? Så deltag i konkurrencen her.

I hver udgave af Jæger 2023 har du mulighed for at vinde en fantastisk præmie fra én af vores mange samarbejdspartner. Svarerne kan du finde i Temasiderne, her på vores hjemmeside eller i appen Jæger.

Det eneste du skal gøre er, at besvare månedens spørgsmål og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og dit medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden tidsfristens udløb. Månedens spørgsmål og tidsfristen kan du se i det aktuelle Jæger. Konkurrencen kører sideløbende i magasinet Jæger, på Danmarks Jægerforbunds Facebook  og på vores Instagram. Du får ét lod for hver platform du deltager på og kan derfor max få 3 lodder i puljen.

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning i slutningen af hver måned og får direkte besked, samt offentliggøres på vores Facebook, Instagram og her på hjemmesiden. Du skal være medlem af jægerforbundet for at deltage i konkurrencen og vil derfor skulle oplyse dit medlemsnummer for at modtage præmien. Ansatte hos Danmarks Jægerforbund kan ikke deltage i konkurrencen.

I denne måneds konkurrence kan du vinde følgende:

Et gavekort på kr. 5.000 til et af Comwells enestående hoteller i Danmark

Gavekortet kan f.eks. bruges til en hyggelig spa weekendtur med overnatning eller en overdådig middag på hotellernes restauranter.

Comwells 14 hoteller er centralt beliggende i de pulserende storbyer og i rolige, naturskønne omgivelser i de mindre byer. Hvert hotel har sit eget særpræg og tilbyder et væld af oplevelser. Fælles for dem alle er, at kvaliteten er i højsædet, og at I vil få et minde for livet.

• Værdi kr. 5.000,-
  • Sponseret af Tryg

Det eneste du skal gøre er at besvare spørgsmålet nedenfor og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer samt medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk senest 29. juni 2023: