Offentliggjort den: 03. januar 2023

Deltag i temakonkurrencen i januar

Kunne du tænke dig at vinde en lækker Leupold BX - 4 Pro Guide 8x42 HD kikkert til en værdi af 7.999 kr.? Så deltag i konkurrencen her.

I hver udgave af Jæger 2023 har du mulighed for at vinde en fantastisk præmie fra én af vores mange samarbejdspartner. Svarerne kan du finde i Temasiderne, her på vores hjemmeside eller i appen Jæger.

Det eneste du skal gøre er, at besvare månedens spørgsmål og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og dit medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden tidsfristens udløb. Månedens spørgsmål og tidsfristen kan du se i det aktuelle Jæger. Konkurrencen kører sideløbende i magasinet Jæger, på Danmarks Jægerforbunds Facebook  og på vores Instagram. Du får ét lod for hver platform du deltager på og kan derfor max få 3 lodder i puljen.

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning i slutningen af hver måned og får direkte besked, samt offentliggøres på vores Facebook, Instagram og her på hjemmesiden. Du skal være medlem af jægerforbundet for at deltage i konkurrencen og vil derfor skulle oplyse dit medlemsnummer for at modtage præmien. Ansatte hos Danmarks Jægerforbund kan ikke deltage i konkurrencen.

I denne måneds konkurrence kan du vinde følgende:

Leupold BX - 4 Pro Guide 8x42 HD kikkert

• 123 m synsfelt på 1000 m, vægt 663 g, højde 14,2 cm
  • Professional – Grade Optical System for total randskarp­hed, uovertruffen lystransmission, kontrast og reduktion af modlys blænde der skal til for at vurdere et trofæ på lange afstande
  • 123 m synsfelt på 1000 m, vægt 663 g, højde 14,2 cm
  • Værdi kr. 7999
  • Sponsoreret af HG Agencies

Det eneste du skal gøre er at besvare spørgsmålet nedenfor og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer samt medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden 31. januar kl. 09.00:

Find det rigtige svar her.