Offentliggjort den: 30. marts 2022

Tid til Jagt & Outdoor-messe i weekenden

Mød Danmarks Jægerforbund på Jagt & Outdoor i Odense Congress Center, når Danmarks største jagtmesse løber af stablen fredag, lørdag og søndag i den kommende weekend.

Endelig, efter evigheder med aflyste jagtmesser pga. corona, er tiden nu igen ved at være inde til jagtmesse i Odense. Jagt & Outdoor slår dørene op fredag, lørdag og søndag den 1.-3. april 2022. På messen kan du gå på opdagelse blandt spændende nyheder inden for jagtudstyr, jagthunde, outdoor aktiviteter, jagtrejser, samt byde med ved Danmarks største jagtrejseauktioner. Flere end 17.000 gæster lagde vejen forbi messens tre åbningsdage i 2018.

Kig forbi jægerforbundets stand

Danmarks Jægerforbund er naturligvis også til stede på messen. Det er vi med vores egen stand (stand nr. C-3121), hvor temaet er "Fællesskab, jagtkammerater og livslang læring."

Jagt er nemlig fællesskab og kammeratskab. Derfor spinder vi en tråd fra den helt nye jæger, som først skal til at erhverve sig sit jagttegn, til mødet med foreningslivet og fællesskabet - og den livslange læring, som findes både mellem jagtkammerater og i form af kurser og uddannelse.

Kig forbi DJ’s stand til en snak om:

• Hvad DJ kan tilbyde dig, når du gerne til tage jagttegn – eller du lige har gennemført forløbet
  • Hvad de lokale jagtforeninger kan tilbyde – og hvordan I kan udvikle jeres forening
  • Hvordan du kan udvikle dig som jæger – uanset, hvor længe du har haft jagttegn

I hele messens åbningstid kan du møde repræsentanter fra kredsen og lokale jagtforeninger, DJ’s foreningsvejledere, DJ’s forbundsinstruktører – jagthund samt andre repræsentanter fra forbundet. Der vil undervejs være mulighed for at få en god snak med:

• Fredag:
    Karen Friis, direktør for Danmarks Jægerforbund, kl. 14-17
  • Lørdag:
    Morten Sinding-Jensen, politisk chefkonsulent, kl. 10-14
    Ole Madsen, formand for uddannelsesudvalget, kl. 14-17
  • Søndag:
    Claus Lind Christensen, formand for Danmarks Jægerforbund, kl. 10-14
    Finn Hvid Bertelsen, formand for nyjægerudvalget, kl. 10-14

Sidst med ikke mindst har du på jægerforbundets stand også mulighed for at få en forsikringssank med Tryg Forsikring, prøve lasershot, hygge i børnehjørnet og drikke en kop kaffe. De Unge Naturformidlere, som er en del af Bliv NaturligVis, har også en stand på messen, hvor der vil være spækket med spændende aktiviteter og kreativ naturformidling.