Offentliggjort den: 02. december 2022

Nyt medlemssystem: Sådan påvirkes DJ’s webtjenester

Grundet skift til nyt medlemssystem, kan der forekomme få begrænsninger i vores online tjenester i nærmeste fremtid. Hold dig opdateret på hjemmesiden.

Tekst: Andreas Thørring Bastrup

I den kommende tid kulminerer de sidste måneders hårde arbejde, når vi skifter vores nuværende medlemssystem ud med et nyt. I forbindelse med udskiftningen er vi nødsaget til at lukke for nogle af funktionerne på vores hjemmeside og Jagtprøven.dk.

Det betyder, at det fra i dag og til flytningen er gennemført, ikke vil være muligt at rette i personlige oplysninger, nyhedsbreve og samtykker på Min profil og Jagtprøven.dk. Resten af vores webtjenester vil dog fortsætte med uændret drift. Vi forventer, at det nye medlemssystem er fuldt funktionelt i starten af januar 2023, men opdaterer løbende status på linket herunder.

Klik her for at se den aktuelle driftstatus.

Fortsat mulighed for jagttegnsundervisning

Efteråret og vinteren er højsæson for jagttegnsundervisning, så aspiranterne kan blive klar til jagtprøverne i foråret. Derfor vil det fortsat være muligt at melde sig ind på Jagtprøven.dk og få adgang til platformen, hvis man er jagttegnsaspirant. Ligeså vil systemet til test og holdadministration også fortsætte med at køre uændret.

Vi beder om din hjælp

I starten af flytningen, mens vi flytter alle vores medlemsdata fra det gamle til det nye system, vil det ikke være muligt at rette i medlemsoplysninger. Derfor beder vi dig om at give Medlemsservice arbejdsro, til flytningen er gennemført, og det nye medlemssystem er oppe at køre. Det bliver meldt ud på statussiden, når Medlemsservice har adgang til at rette i medlemsoplysninger igen.