Offentliggjort den: 14. december 2022

Jægerforbundets Kursuskatalog 2023 er på gaden

Vil du være en endnu dygtigere jæger i 2023? Så dyk ned i vores store kursuskatalog og lad dig inspirere til ny viden. Danmarks Jægerforbund udbyder et hav af uddannelser og kurser målrettet både nye og erfarne jægere, kredse, jagtforeninger og tillidsfolk.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Brug juleferien på at studere mulighederne for at supplere din viden inden for jagtens verden. Overvej, om ikke 2023 er året, hvor du skal benytte dig af ét eller flere af Danmarks Jægerforbunds mange spændende tilbud inden for kurser og uddannelser. Du kan begynde at granske mulighederne allerede nu - for i dag er jægerforbundets 18 sider lange kursuskatalog kommet på gaden.

Spring direkte til kataloget ved at klikke i slideren her:

Vores uddannelser er bygget sådan op, at du kan tage enkeltstående fagkurser eller vælge et længerevarende uddannelsesforløb bestående af flere moduler. På alle uddannelser og kurser er der lagt vægt på indhold og relevans for dig som jæger, så din jagtfaglige kunnen højnes.

Kurserne spænder vidt, og det betyder, at du kan finde kurser med fokus på netop det, du synes er spændende ved at være jæger - hvad enten det drejer sig om skydning, hundearbejde, udsætning, terrænpleje, fodring, organisationsarbejde, mv.

Uddannelserne og kurserne udbydes både direkte af Danmarks Jægerforbund og lokalt i tæt samarbejde med kredse og jagtforeninger. Kursuskataloget er et udpluk af, hvilke muligheder der er for uddannelse i Danmarks Jægerforbund. Har du specielle ønsker eller behov, er du altid meget velkommen til at kontakte os på kurser@jaegerne.dk eller læse mere om de mange muligheder ved at besøge vores kursusreol.