Offentliggjort den: 22. november 2022

Husker du at benytte appen Jæger?

Med appen Jæger har vi samlet en lang række af de mest efterspurgte funktioner, så de er let tilgængelige for dig - f.eks. jagttider, jagtjournal, indberetning af vildtudbytte, magasinet Jæger, vejrudsigt, mv.

Danmarks Jægerforbunds app har efterhånden eksisteret i flere år, og der er løbende kommet nye funktioner til, ligesom den i starten af året gennemgik et ansigtsløft med et nyt og langt mere personligt og intuitivt design. Rigtig mange jægere benytter sigf allerede af appens mange nyttige funktioner, som er frit tilgængelige for alle medlemmer af jægerforbundet.

Er du også én af dem? Ellers vil vi anbefale dig at downloade appen til din smartphone og tjekke mulighederne ud. Appen finder du i både til androids Google Play-store og i Appstore til iPhones.

Designet fremhæver det vigtigste

Med det nye design har vi givet appen et mere tidssvarende udseende med rene linjer og klare farver og en nem navigation. Derudover har vi arbejdet med at bringe de vigtigste informationer og vores indhold frem, så du har let ved at finde det. Det betyder blandt andet at vi på forsiden viser en vejrudsigt og nyhedsfeed samt et menupunkt med arrangementer i dit lokalområde.

Iblandt de mange muligheder i appen kan du blandt andet nyde godt af:

• Jagttider – både generelle og lokale via GPS
  • Jagtjournal - før din personlige journal og indberet direkte til vildtudbyttestatistikken
  • Markedspladsen – køb og salg af brugt jagtgrej fra jæger til jæger
  • Vejr/sol – sol op og ned, vindretning og vindstyrke
  • Vildtobservationer - Hold styr på vildtet på dit revir
  • Jagthorn – se noder og hør signaler
  • Schweiss-hunderegisteret – mulighed for kortvisning eller listevisning
  • Magasiner – online udgaver af magasinerne Jæger og
  • Medlemsbladet
  • Kalender – aktiviteter fra din lokale jagtforening
  • Nyheder – Jagtnyheder fra Danmarks Jægerforbund