Offentliggjort den: 13. september 2022

Foreningsvejledere søges

Har du lyst til at gøre en forskel for foreningerne i Danmarks Jægerforbund?

Tekst: Anne-Mette Hoffmann-Christensen

”Hjælp til foreningen som forening” er en nyere indsats i Danmarks Jægerforbund, som har fokus på jagtforeningerne. Med indsatsen kan man som jagtforening få sparring og rådgivning, mulighed for at gennemføre udviklingsforløb og få masser af inspiration til foreningens arbejde.

Til at kunne understøtte foreningerne søger vi endnu flere foreningsvejledere, som brænder for at gøre en indsats for at styrke jagtforeningerne, til vores team. Vi udvider teamet i kreds 1, 2, 4, 5, 6 og 7.

Læs jobopslaget her: Job i Danmarks Jægerforbund (emply.com)