Månedens foto i januar, 2021

Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.

Danmarks Jægerforbunds fotokonkurrence fortsætter i hele 2021. Hver måned kan en dygtig fotograf vinde en Hawke Vantage 20-60x60 teleskop sponsoreret af Guntex. Månedens vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i magasinet Jæger. Hovedpræmien i konkurrencen er et gavekort på 10.000 kr. til jagt- og outdoor-udstyr.

Månedens foto i januar er intet mindre end et verdensklassefoto. Knud Fuusgaard fra Ringkøbing mødte under en rejse til Hallo Bay i Alaska en grizzlybjørn med dens unge. Knud havde den fantastiske oplevelse, at bjørnemor ikke alene dukkede op, men også lagde sig ned for at holde diepause lige foran Knud, hvilket gav ham god tid til at forevige situationen med sit kamera. Fotoet er månedens foto i januar.

Mange tak for de fine bidrag til konkurrencen. Bliv endelig ved med at sende dine bedste billeder ind – og deltag i konkurrencen om de fine præmier. Dit bidrag skal sendes til mailadressen: foto@jaegerne.dk.