Adobe Spark Page

Game Fair for alle - Brahetrolleborg 2021

Brahetrolleborg Game Fair 2021 blev en stor succes. Mange nye aktiviteter og stande så dagens lys, og de blev taget godt imod af de mange besøgende. Succesen gentages i 2023.

Tekst og Foto: Christian Lang Jensen

I 2019 blev Brahetrolleborg Game Fair afviklet med god succes for de godt og vel 17.000 besøgende. Besøgstallet i år nåede omtrent samme niveau, hvilket arrangørerne var godt tilfredse med – coronaen taget i betragtning.

I år løb arrangementet af stablen fredag den 6. august, og der blev lukket og slukket søndag den 8. august. Arrangørerne havde valgt at udvide med en lang række nye aktiviteter for børn og voksne, og derudover kunne de besøgende boltre sig ved de mange stande, hvor der var rig mulighed for at få en snak om de nyeste trends inden for jagtudstyr og lignende.

Se den flot opsatte reportage med masser af billeder og video ved at klikke på billedet over artiklen her.