Offentliggjort den: 02. april 2020

Nyt magasin for nyjægere
er udkommet

Sammen med aprilnummeret af magasinet Jæger udkommer i disse dage en helt ny udgave af bladet Nyjæger 2020. Det kan også læses online.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Danmarks Jægerforbunds nyjægermagasin er skrevet til dig, der netop er ved at tage eller lige har taget dit jagttegn. Magasinet er fyldt med gode råd til at komme godt i gang med dit nye liv som jæger.

Læs blandt andet om hvordan du bliver klar til din første jagt, og få tips til hvordan du finder den rette jagtforening. Der står også en masse nyttigt stof om valg af våben, ritualer og gode råd - foruden et krydder af gode, spændende jagthistorier ude fra virkeligheden.

Udover at udkomme sammen med Jæger i april måned, distribueres Nyjæger desuden til jagttegnskursister sammen med Jægerforbundets andre kursustilbud igennem hele 2020.

Vidste du, at du som jagttegnskursist får de første 12 måneders medlemskab af Danmarks Jægerforbund helt gratis?

Derfor skal du være medlem

• Du får Danmarks ubetinget største jagtmagasin, Jæger, 11 gange om året
  • Du får et stort udbud af arrangementer, kurser og foredrag
  • Du får indsigt og indflydelse i et stærkt interessefællesskab
  • Du får adgang til alt indhold i appen Jæger

Meld dig ind i Danmarks Jægerforbund nu - klik her!