Offentliggjort den: 25. marts 2020

Naturfreak for børn og børnefamilier, afsnit 5

I denne coronatid vil naturfreaken Christian give tre ugentlige bud på aktiviteter for børnene. Følg med og deltag i konkurrencerne.

I dag fortsætter vi videoføljetonen Naturfreak, som henvender sig til børn og børnefamilier. Naturfreaken Christian vil alle mandage, onsdage og fredage komme med forslag til spændende naturaktiviteter for hele familien. Hver gang vil en ny mission blive præsenteret, og når missionen er fuldført, er der mulighed for at vinde en lille præmie. Så følg Naturfreak og få inspiration til sjove og spændende naturaktiviteter for hele familien.

For at deltage i konkurrencen, skal du poste dit bidrag i dette afsnits kommentarspor på Danmarks Jægerforbunds facebook-side. Klik her!

Se alle afsnittene i serien her.