Offentliggjort den: 30. april 2020

Maj-udgaven af
Jæger er på vej

Glæd dig til endnu et trykfrisk eksemplar af Jæger, som nu er på vej. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Så blev det næsten maj, og årets femte udgave af Jæger er på vej. Denne måneds udgave af Jæger byder på hele 140 sider spændende jagtstof. Læs bl.a. om selektiv afskydning af råvildt og et portræt af den nye falkejægerformand, Mona Lykke Jacobsen. Læs også om den danske trane, som efterhånden er ved at være en almindelig fugl i den danske natur. Læs om mårhund og bukkejagt, om borderterrieren og meget, meget mere.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 37 siders læsestof kvit og frit: